Specialsidor

lördag 1 februari 2014

Arbete pågår

Idén med rutorna bidde början till en väska. Jag har ju gjort några väskor tidigare, men tröttnar aldrig på det verkar det som. Den här väskan är väl halvfärdig ungefär. Jag kom på att jag nog vill ha ett lock på den, så jag ska virka 12 rutor till som jag liksom kan slänga över på ena sidan när väskan ska stängas. Att hålla på och sy i dragkedjor är inte min grej nämligen. Sedan ska väskan fodras, fodret ska vara utrustat med ficka (med dragkedja!), kanske en karbinhake och kanske någon ficka eller något fack till, det brukar vara bra att ha. Sedan ska väskan förstås få en axelrem också i någon form. Hur som helst, den är under utveckling - och jag har inte alla moment klart för mig. Det blir som det blir. Jag gillar färgerna i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar