Specialsidor

lördag 22 februari 2014

Garnet kom lagom till helgen!

Det här blir ett stort projekt, det är nog det största jag gett mig på att virka hittills. Men jag tror att det kommer bli jättebra när det är färdigt. Rutorna är lätta och roliga att virka. Jag har ju en förkärlek för rutor, de bygger snabbt och det är som små, små projekt som sedan fogas samman i ett stort. Det passar mig väldigt bra. Cirka 375 rutor ska jag virka. Bara 360 kvar...


Och det finns ju små liv här hemma som absolut måste vara med där det händer. Särskilt när det har med garn att göra.





2 kommentarer:

  1. Hur kan du få nåt gjort med de två busarna, kan tro att de gillar att vara med när du virkar. Härliga färger på garnerna :)

    SvaraRadera
  2. Ja jisses. Det pågår en kontinuerlig uppfostran här hemma när virkningen kommer fram, kan jag säga. De vet ganska väl nu att jag vill ha garnet för mig själv, men de bangar aldrig för att testa gränserna lite... (matte kan ju ha ändrat uppfattning sen sist, det vet man ju inte...) ;-)

    SvaraRadera