Specialsidor

lördag 1 februari 2014

Väsktokig

Tänkte jag skulle lägga ut bilder på alla väskor jag har gjort. En sommar virkade jag fem väskor... (ja, jag var singel det året). :) Och så har jag ännu två väskor som ligger i kistan och ska bli färdigställda. Någon gång ska jag ta itu med dem också. Det som tar emot med att göra dem färdiga är att sy fodret. Inte jättesvårt, men jag har aldrig varit särskilt bra på att sy och få en fin och exakt finish. Men jag får oftast ihop det så pass bra att jag i alla fall inte skäms i slutändan.










4 kommentarer:

  1. Jättefina :-)

    SvaraRadera
  2. Räcker snart till ett litet "väskstånd" på torget i sommar!
    Snygga och välgjorda!

    SvaraRadera
  3. Tack! Fast jag har inte kvar alla väskor i min ägo. Två har jag skänkt bort till bättre behövande, två har jag sålt på Tradera och en har jag gjort om till necessär (den blå/röda). :)

    SvaraRadera