Specialsidor

lördag 2 augusti 2014

Planering pågår

Jag vann auktionen, inga andra bud kom in. Så den här ryabotten kommer snart hemskickad till mig.



Jag håller på och skissar för fullt, kan inte bestämma mig för hur jag vill att mattan ska se ut riktigt. Just nu är jag mest förtjust i "knarkmönstret", som min man kallar det. Alltså det till höger här nedanför. Tror det är absolut roligast att knyta också, det händer lite där liksom. Men kanske svårt...


Ja, vi får se vad jag beslutar mig för i slutändan. Hur som helst så kommer detta att bli en dyr historia. Ryagarn är inte billigt. Jag släppte den bomben idag för maken, som blev smått chockad. Så jag måste göra en matta som vi verkligen vill lägga på golvet sedan...

2 kommentarer:

  1. Den vänstra blir kanske lite enformig att hålla på med.Den högra är ju en riktig färgexplosion. Dom två i förra inlägget är också mycket fina och kanske lite mildare i färgkombinationerna, passar blått in i ert hem så är dom ju jättebra båda två. Svårt val.

    SvaraRadera
  2. Ja det är svårt. Tror inte jag ska ha så mycket blått, om jag ska göra någon av de första så måste jag översätta färgerna till andra nyanser, även om jag gillar blått så kan det bli alldeles för mycket. I kombination med någon form av blågrå nyanser skulle det funka bättre i såna fall.

    SvaraRadera