Specialsidor

fredag 8 november 2013

En 82-ordig sammanfattning

Ja men, nånting har väl hänt sedan sist? Klart som korvspad att det har. Det har ju hänt så in i norden mycket! Jag har ju träffat världens karl, en karl som jag inte kan leva utan, och som inte kan leva utan mig. Jag har flyttat till en ny stad, blivit sambo, blivit gift, bytt jobb två gånger och plötsligt har sönerna vuxit upp och blivit helt självständiga ingenjörsstudenter. Det senaste året/åren i ett nötskal. Och jag trivs med livet!

4 kommentarer:

  1. Och det bästa av allt är väl Uffe eller hur? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, han är en riktig goding! ;)

    SvaraRadera
  3. Uffe får tummen upp "like it" :D
    Finns det nåt bättre än bra man? Ja, bra kvinna :D

    Mycket har hänt på två år. Uff... jag vet inte hur jag skulle klara så mycket nytt på så kort tid!

    SvaraRadera
  4. Ja, mycket har hänt. Mycket roligt. Men det är klart att man kanske borde ta det lite lugnare ibland... :)

    SvaraRadera